2011. március 23., szerda

Medálmániám folytatódik - My pendant madness continuing


Most ezeket a csiszolt gyöngyös medálokat készítettem, a narancs-fekete változatot damillal és dróttal is megfűztem, kíváncsi voltam mennyire lesz eltérő a tartásuk.
Hát nekem jobban tetszik a fémszállal fűzött megoldás, mert szebb a tartása, mert a csiszolt rondelle gyöngyeim elég nagyok, így aztán súlyosabbak.
Egyszerűen annyira rosszak lettek a képek, hiába fényképeztem...

Now I made these pendants with faceted glass rondelles, I stringed the orange-black version with thread and with beading wire as well, I wanted to know what difference that makes.
I prefer the version made with the beading wire because my beads are quite big, so they are havier too.
The photos unfortunately are terribly bad...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...