2012. január 17., kedd

Lilás ezüstös csiszolt gyöngyös karkötő


A régi minták terén a lemaradásom pótlására tett lépés ennek a mintának a megfűzése. Szokás szerint a minta kicsit átalakult a kezem alatt, mert nekem a 9 gyöngy a keresztezésez kevésnek tűnt. Én nem szeretem, ha kilátszik a fűzőszál, így  még egyszer átmentem azokon és plussz 1-1 szemeket ráfűztem a 8-as csiszoltaknál. Így erősebb is lett a tartása, végül ezt se bántam meg. Így most már kedvemre való lett.

Minta: Marie Cyber

I strung this bracelet as a catching up with well-known old patterns. As usual, the pattern changed a little bit in my hands, as I found 9 beads too few for the crossing. I don't like it when the thread shows, so I strung through the crossing lines again and I added one extra bead on each side. This made it more robust too and more to my liking.

5 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy ez is szépen sikerült !!!
    A színei is tetszenek !!!!

    VálaszTörlés
  2. Fantàstico trabajo, maravilloso.....

    VálaszTörlés
  3. Már megint csodásat csináltál. Találtam egy blogot, hátha érdekel!!

    http://anabel-beadpatterns.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, finom kis karkötő!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...